Meest gestelde vragen en tips

Meest gestelde vragen

IS ONZE DATUM NOG BESCHIKBAAR?

 

Op onze contact pagina vinden jullie de planning. Daar kunnen jullie zien of wij jullie trouwdag nog beschikbaar zijn. Om teleurstelling te voorkomen raden wij aan vroeg een afspraak te maken.

 

HOE VER VAN TE VOREN MOETEN WIJ JULLIE BOEKEN?

 

Een fotograaf voor jullie trouwdag boek je vaak tussen de 4 en 8 maanden voor jullie trouwdag. Populaire datums worden soms 1 jaar van te voren geboekt.

 

KUNNEN WIJ ZELF EEN SELECTIE MAKEN VOOR ONS TROUWALBUM?

 

Dat hebben wij zelfs het liefste. Door zelf de foto's te kiezen voor jullie album creer je een persoonlijker boek. Ook kunnen jullie ervoor kiezen door ons een album te laten maken. Uiteraard na goedkeuring vanuit jullie. 

 

NEMEN WE ONZE PLANNING NOG DOOR?

 

Wij vinden het fijn betrokken te zijn en te blijven voor onze bruidsparen. 1 tot 3 weken voor jullie trouwdag nemen we rustig de planning even door en waar nodig passen we deze nog aan.

 

HOEVEEL FOTO'S KRIJGEN WE VAN ONZE BRUILOFT GELEVERD?

 

Afhankelijk welk pakket er gekozen wordt varrieert het aantal foto's. Bij een 8 uurs reportage leveren wij ongeveer +/- 300 foto's. Worden wij de hele dag geboekt dan leveren wij +/- 650 foto's.

 

HOELANG DUURT HET VOOR DAT ONZE REPORTAGE KLAAR IS?

 

1 dag na jullie trouwdag staat er een mooie sneak preview voor jullie klaar. Wij proberen 6 tot 8 weken aan te houden. In het hoogseizoen is dit 8 tot 12 wekenen in sommige gevallen langer. Mocht het onverhoopt toch langer duren dan laten wij dit altijd aan jullie weten. Optioneel kan worden gekozen voor snellere levering binnen 3 weken. 

 

REISKOSTEN & PARKEERKOSTEN:

 

€ 0,25 cent p/km vanaf Rosmalen. Parkeerkosten zijn voor jullie eigen rekening.


KRIJGEN WE DE FOTO'S OOK DIGITAAL?

 

Ja natuurlijk. De geselecteerde en bewerkte foto's worden afgeleverd in hoge resolutie op USB stick zodat de foto's uitvergroot kunnen worden.

 

MET WELK MATERIAAL WERKEN JULLIE?

 

Wij werken met de nieuwste apparatuur zoals: Nikon, Go Pro, Dji en Panasonic. Jaarlijks onderhouden wij onze producten goed en indien nodig schaffen we nieuwe aan. Zo waarborgen wij de kwaliteit die je van ons mag verwachten.

 

WAT GEBEURD ER ALS ER IEMAND ZIEK IS?

 

Gelukkig zijn wij niet zo snel ziek. Mocht dit toch voorkomen dan proberen wij toch te komen. In geval van onmacht zoals een ernstige ziekte, een gebroken been etc. is ons netwerk groot genoeg met talloze andere collega fotografen. Ook hebben we zelf fotografen die voor ons in kunnen vallen. LET OP! i.v.m. de huidige maatregelen regelen wij een andere fotograaf uit ons team die geen symtomen heeft. 

 

WORDEN DE FOTO'S BEWERKT?

 

Ons doel is een zo goed belichte foto en compositie op de dag zelf te maken. Dit doen wij bewerken in 1 van onze bewerkingsprogramma's. We bekijken iedere foto op compositie, scherpte en belichting.

 

WAT FOTOGRAFEREN JULLIE OP ONZE TROUWDAG?

 

Op een trouwdag zijn er ongeveer 400 momenten die belangrijk zijn om op de foto vast te leggen. Van detail foto's tot belangrijke momenten zoals ringmoment etc. Om een compleet overzicht te creëren van jullie dag ontstaat er een mooi beeldverhaal.

 

WAT KOST EEN KENNISMAKINGSGESPREK?

 

Een kennismakings gesprek is vrijblijvend en gratis. Wij nemen graag ruim de tijd om jullie te leren kennen om zo jullie dag perfect te vertellen in een mooi beeld verhaal.

 

WAT ZAT ER PRECIES IN ONS PAKKET?

 

Vaak wordt een fotograaf 4 tot 12 maanden van te voren geboekt. Jullie trouwdag is in zicht, dan weten jullie vaak niet meer wat er precies in het pakket zit. Wij adviseren om 2 weken voor jullie trouwdag de overeenkomst nog eens rustig door te lezen. Zo voorkom je teleurstellingen of onduidelijkheden. Wij geven 2 weken voor jullie trouwdag een reminder.


Tips

RESERVERINGEN NAKIJKEN:

 

Loop na of alles wel goed vaststaat zoals de kerk, stadhuis, feest locatie, dj etc.

 

​BIJ SLECHT WEER:

 

Zorg bij slecht weer voor paraplu's en regel eventueel een binnen locatie. Geen paraplu's? Wij hebben er zeker een paar!

 

PARKEREN:

 

​​Wat vaak vergeten wordt zijn de parkeervergunningen. Zet ze hoog aan je checklist om zo ellende te voorkomen. Je wil natuurlijk geen bon hebben op je bruiloft!

 

​ADRES & ROUTE:

 

​​Zorg dat je in je planning alle adressen en eventueel route kaartjes opneemt. Loop deze door en rij de route nog een keer naar het stadhuis, kerk, feestlocaties, fotolocaties. EXTRA TIP : Maak een planning en geef deze aan je dag gasten zodat ze weten wat hun te wachten staat!

 

STAATSIEFOTO'S

 

​​Op vrijdagen en zaterdagen wordt er getrouwd aan de lopende band! Na jullie ceremonie willen jullie natuurlijk foto's van heel de familie, getuigen & vrienden. Omdat het volgende bruidspaar dan al klaar staat is het handig dat de ceremonie meester een lijstje heeft en iedereen naar voren roept die dan op de foto moeten.

 

AVONDFEEST & DJ:

 

Zorg ervoor dat er gekozen wordt voor een DJ met een goede uitgebreide verlichting. Het komt helaas voor dat de DJ weinig tot geen lichtapperatuur heeft of meeneemt. Dit heeft gevolgen voor de sfeer op de foto's van jullie avondfeest.

Vraag vooraf of je mag komen kijken wanneer de DJ een set draait zodat je de style en verlichting kunt bekijken.


AANTAL GASTEN:

 

​​Geef op tijd het aantal gasten voor je avond diner & feest door om zo vervelende rekeningen te voorkomen.

 

​FINICHING TOUCH:

 

Neem samen één week van te voren met de ceremoniemeester en de fotograaf de planning door. Zo voorkom je dingen die je misschien vergeet en verloopt je dag goed!

 

​E.H.B.O:

 

​​Zorg ervoor dat de bruid een tasje heeft met zaken als veiligheidsspelden, naald en draad, een paar extra panty’s etc. Wat contant geld is erg handig, voor bijvoorbeeld de collecte in de kerk.

 

​HUWELIJKSREIS:

 

Plan ruim van te voren je huwelijksreis en pak op tijd je koffers in. Check goed of je alle reispapieren en paspoorten meeneemt.

 

EXTRA TIP: Hou tussen je trouwdag en je huwelijksreis 1 dag ertussen. De volgende dag is het verstandig goed uit te rusten, de cadeaus te laten bezorgen en eventueel met familie & vrienden koffie te drinken hoe jullie mooie dag was!


PLANNING:


Maak voor je dag gasten en voor alle leveranciers een duidelijke planning. Zo weten wij precies waar we moeten zijn en welke momenten belangrijk voor jullie zijn. Vul dit aan met adressen, telefoonnummers etc.


SOCIAL MEDIA:


Wil je niet dat iedereen gelijk foto's op Facebook of Instagram zet? Zorg ervoor dat de ceremonie meester dit aangeeft bij jullie dag gasten.

 

​DE ALLER BELANGRIJKSTE TIP:

 

​​GENIET!!! De dag zal om zijn voor dat je er erg in hebt! Geniet van elk moment van de dag!

Shining Moments, fotograaf rosmalen, bruidsfotograaf denbosch, trouwfotograaf rosmalen,  trouwen, trouwalbums, 2 fotografen, ongedwongen en spontaan, vertrouwd, workshops, bruidsfotografie, bruidsvideo, dronevideo,  drone, trouwen nederland, trouwen brabant, bruidsfotograaf brabant, trouwfotograaf brabant

Benieuwd naar onze werkwijze?


Bekijk hier hoe wij te werk gaan.



Shining Moments, fotograaf rosmalen, bruidsfotograaf denbosch, trouwfotograaf rosmalen,  trouwen, trouwalbums, 2 fotografen, ongedwongen en spontaan, vertrouwd, workshops, bruidsfotografie, bruidsvideo, dronevideo,  drone, trouwen nederland, trouwen brabant, bruidsfotograaf brabant, trouwfotograaf brabant

Geef jou dierbare een fotoshoot cadeau!